آموزش 360

مرجع آموزش های رایگان و دانلود رایگان پکیج های آموزشی

ورکشاپ ثروت ساز، سلامتی آفرین و اسرار آمیز دکتر جو دیسپنزا

چرا ورکشاپ ثروت ساز، سلامتی آفرین و اسرار آمیز دکتر جو دیسپنزا باید تهیه کنیم؟

با افزایش انرژی تان سرنوشت جدیدی را برای خود رقم بزنید!

در این دوره آموزشی متحول کننده دکتر جو دیسپنزا که مدت زمان آن ۸ ساعت است دکتر جو دیسپنزا تمام آموزه های جدیدش و مطالبی که در هیچ جای دیگری در مورد آن صحبت نکرده را با شما به اشتراک می گذارد.

او به شما خواهد آموخت که چگونه بدنتان را به یک ذهنیت جدید شرطی سازی کنید و به شما نشان خواهد داد که چطور انرژی های گیر افتاده در بدنتان را که به شکل افکار محدود کننده، عادتهای ناخودآگاه و احساسات حفظ شده ذخیره شده اند را آزاد کنید تا بدینوسیله ثروت بی پایان ، فراوانی بی حد و حصر ، سلامتی کامل ، یافتن شغل عالی، رشد و رونق کسب و کار ، ترفیع در شغل ، یافتن شریک عاشقانه و تمام برکات زندگی را بصورت یکجا جذب کنید.

زمانی که شما انرژی های مربوط به گذشته تان را آزاد می کنید و آغوش تان را به روی آینده ای جدید باز می کنید، شما می توانید به همان شخصی که در اعماق وجودتان می خواهید تبدیل شوید. هزاران نفر در سراسر دنیا این اصول را بکار برده اند و نتایجی باور نکردنی و مسحور کننده را برای خودشان رقم زده اند.

این دوره آموزشی شما را از شر محدودیت هایی که در ذهن ناخودآگاهتان برنامه ریزی شده اند خلاص خواهد کرد. همان برنامه های قدیمی که شما رو به گروگان گرفته اند و فقر ، کمبود ، فقدان بیماری و هر عاملی که مسبب اصلی شرایط نامساعد و نابسامان شما را تشکیل می دهند.

این فرصتی متفاوت و فوق العاده برای شماست از محرک های آشنایی که در زندگی تان وجود دارند، فاصله بگیرید و واقعیت جدیدی را برای خودتان خلق کنید. در این دوره شما می آموزید که تمام باورهای قدیمی تان را به صورت کامل پاکسازی کنید و فضایی را برای ایجاد باورهای جدید ثروت آفرین، سلامتی بخش و خوشبختی زا ایجاد کنید.

  • انرژی تان را از گذشته تان خارج کرده و صرف خلق آینده ای جدید کنید.
  • وارد بخش های عمیق تر ذهن ناخودآگاه تان شوید
  • مهارت توجه کردن را فرا خواهید گرفت
  • ژن هایتان را از نو برنامه ریزی کنید
  • بدن و ذهنتان را تمرین دهید تا به زمان حال بیایند
  • چگونه همین حالا آینده مد نظرتان را زندگی کنید
  • تمام باورها و ادراکات مخرب خود را تغییر دهید
  • ذهنتان را به یک بدن جدید شرطی کنید
  • انرژی مغزتان را افزایش دهید
  • انرژی های احساسی که در بدنتان ذخیره شده اند را آزاد کنید و با استفاده از همان انرژی آینده ای جدید را خلق کنید.
  • انرژی تان را به مقدار فوق العاده ای افزایش دهید
  • ثروت بی نهایت جذب کنید
  • در صورت داشتن بیماری از هر نوع آن سلامتی تک تک سلول های خود را باز یابید
  • ترفیع ، یافتن شغل ایده آل و رشد و رونق کسب و کار را بدون توجه به هرگونه عامل بیرونی  برای خود ایجاد کنید.

در آن سوی دردهای شما آزادی شما قرار دارد. در آن سوی ترس های شما عشقی عمیق وجود دارد که تا کنون هرگز تجربه اش نکرده اید و در آن سوی فقر ، کمبود و فقدان شما ثروت بی نهایت ، فراوانی مطلق و تمام برکات زندگی شما را صدا می زند.

همچنین با تمرین کردن تکنیک ها و ابزارها و همچنین مدیتیشن هایی که در این دوره در اختیار شما قرار می گیرند شما شاهد تغییرات مداوم و قابل ملاحظه ای در دنیای خود خواهید بود.

و در یک کلمه ؛ تمام برکات بی نظیر زندگی را یکجا جذب کنید.

دکتر جو دیسپنزا محقق، متخصص ، فیلسوف ، عارف در زمینه عملکرد مغز است. او اهل آمریکا است و همچنین در رشته های بیولوژی سلول ، عصب شناسی و مغز و حافظه تحصیلات دارد و همچنین دکترای کایروپراکتی  را گرفته است. دکتر جو دیسپنزا بر اثر تصادف سنگینی که با اتومبیلش در آمریکا داشت چندین استخوان ستون فقراتش شکسته شد و طبق نظر پزشکان متخصص دیگر قادر به راه رفتن نبود اما توانست بوسیله ذهن خود علی رغم نظر منفی پزشکان بسیاری ، خود را شفا دهد و بعد از این حادثه تصمیم گرفت آموخته های خود را با مردم جهان به اشتراک بگذارد .

 او سمینار ها و دوره های زیادی را برگزار کرد تا همه از این راز باخبر شوند.  برای انعکاس تاثیرگذاری دکتر جو دیسپنزا همین بس که هزاران نفر در سرتاسر دنیا از طریق ورکشاپ های ایشان به ثروت های افسانه ای دست پیدا کرده اند و کسانی که حتی بیماران سرطانی داشته اند با این ورکشاپ آموزشی توانسته اند افسار تک تک سلول های خود را بدست بگیرند و بیماری خود را درمان کنند.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By amoozesh360 Powered by amoozesh360